Instalacja wiewiórki

Michał Sutkowski michal w sutkowski.pl
Pon, 23 Maj 2005, 22:41:37 CEST

Dnia poniedziałek, 23 maja 2005 21:42, Łukasz Maśko napisał:
> Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, z czego wynika następujący błąd?
> Zainstalowałem dzisiaj na czyściutkim systemie squirrelmaila wspieranego
> przez postfiksa, courier-imap i php-5.0.4-6, wszystko z AC+ready. I o ile
> poprawnie dostaje się do zawartości skrzynki z listami (Maildir działa), o
> tyle w ramce po lewej stronie niezmiennie dostaję:
>
> ERROR : Could not complete request.
>  Query: CREATE "Maildir/Sent"
> Reason Given: Invalid mailbox name.

Ja bym popatrzył w konfigurację squirrelmail-a. Jest jakiś plik perlowy chyba,
którym można skonfigurować ów program pocztowy. Ustawia się w nim m.in.
rodzaj serwera IMAP (czy Courier, czy Cyrus, czy inne), przedrostki skrzynek
i inne bajery. Ja miałem kiedyś podobny problem po założeniu serwera IMAP w
Cyrusie i trzeba było podłubać właśnie w konfiguracji Squirrelmail-a.

pozdr.

--
Michał Sutkowski
e-mail: michal w sutkowski.pl