Jakie oprogramowanie na desktop ...

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Pon, 23 Maj 2005, 23:36:40 CEST

Dnia 23-05-2005, pon o godzinie 12:25 +0200, Sławek Owoc napisał(a):
> Witam
>
> Mam komputery Compaq p3 700MHz 128MB ramu, zainstalowalem sobie Suse
> 9.2 z KDE 3.3 .... i byla to totalna porazka, system mielil dyskiem
> nonstop :(
>
> Prosze poradzcie mi jaki lzejszy "desktop" do PLD AC. Potrzebuje miec
> pod Xami klienta poczty oraz www, Open Office - czyli typowe biuro.
> Nie potrzebuje zadnych wodotryskow - ma to poprostu dzialac ...

Zbyt mało powiedziałeś o konfiguracji systemu - jakie usługi chodzą w
tle itd.

Jak by nie patrzył to problem będzie pakiet biurowy i menedżer plików.
Trudno znaleźć dobry zamiennik do OO.org, a z menedżerem plików jeszcze
gorzej, tylko nie mówcie mi o Rox-ie i xffm z XFce. Epiphany działa
niewiele szybciej od Firefoxa bo korzysta z tego samego silnika.

Inne desktopy działają szybko do czasu uruchomienia jakiegoś kobylastego
programu, potem już różnicy właściwie nie ma.

700MHz to całkiem mocny procek ale RAM-u mało, spróbuj dołożyć choćby po
64MB i sprawdzić w rc-skryptach co wstaje z systemem.

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat {at} pld-linux {dot} org