Jakie oprogramowanie na desktop ...

l00natyk majkl w op.pl
Wto, 24 Maj 2005, 00:14:06 CEST

Jeśli chodzi o windowmanagera to osobiście polecam enlightenmet, lekki,
funkcjonalny i estetyczny. Do tego w komplecie jest terminal "eterm" ale
nie mogę polecić bo ja zaliczam zwisy tegoż. jeśli chodzi o pocztę to ja
używam sylpheed-claws bo jest naprawde leciutki i dość rozbudowany a
przeglądarki to w sumie wszystkie ram łykają, Opera jest szybka,
Normalna mozilla też niezła ale już szybkość nie ta. Filemanager?
Osobiście preferuję konsolę i mc ale dla X może spróbuj gentoo (jak
miałeś do czynienia z Amigą to docenisz), da się go ładnie konfigurować
i leciutki.

Podsumowując ja takiego czegoś używam na celeronie 500 MHz z 64MB ram i
da się żyć.