Radiówka Proxim RangeLan2 - brak modułu (sterownika)

kuba staskiewicz kuba w best.net.pl
Pon, 23 Maj 2005, 23:49:04 CEST

On Mon, May 23, 2005 at 06:06:17PM +0200, Piotr Pawe?ek wrote:
> Pytałem kiedyś czy ktoś się spotkał z radiową
> kartą sieciową Proxim RangeLan2 PCI Adapter.

Wlasnie pare dni temu wpadlo mi w rece kilka sztuk ale nie
pci tylko pcmcia. Dokladnie to jest model RangeLan2 7200.
PCI to model 7400.

> Swago czasu kompilowałem moduł sterownika na jądrze 2.4.x,
> ale na 2.6.x nie mogę poradzić (źródła wyglądają - jak dla
> mnie :( zbyt "przywązane" do 2.4.x).

Ja niestety tez nie dalem rady. Siedzialem przy tym w miniony
weekend i w koncu dalem za wygrana. Gdyby sie komus udalo
to rowniez jestem zainteresowany bo mam tych kart sporo
lacznie z access pointami.

--
kub@ s.