Radiówka Proxim RangeLan2 - brak modułu (sterownika)

Piotr Pawełek ppawelek w onet.pl
Wto, 24 Maj 2005, 17:15:58 CEST

kuba staskiewicz napisał(a):

> Wlasnie pare dni temu wpadlo mi w rece kilka sztuk ale nie
> pci tylko pcmcia. Dokladnie to jest model RangeLan2 7200.
> PCI to model 7400.

> Ja niestety tez nie dalem rady. Siedzialem przy tym w miniony
> weekend i w koncu dalem za wygrana. Gdyby sie komus udalo
> to rowniez jestem zainteresowany bo mam tych kart sporo
> lacznie z access pointami.

Jak już pisałem powiodła mi się kompilacja jakiś rok temu (może 1,5)
ale na jądrze 2.4.x. Postępowałem wg. wskazówek ze źródeł
i o dziwo, karta ruszyła :)
Więc może trzeba będzie wrócić do 2.4.x, jak nie znajdzie się
jakaś mądra głowa z duuużą ilością zbędnego czasu - hehe.
Ja wymiękam !

--
Piotr Pawełek :: ppawelek(at)onet(dot)pl ::