Jakie oprogramowanie na desktop ...

l00natyk majkl w op.pl
Wto, 24 Maj 2005, 07:43:13 CEST

On Tue, 24 May 2005 06:59:39 +0200
Miesiu <linux_mdk w wp.pl> wrote:

> BlackBox jest OK lub jeśli musisz mieć listwę z menu to IceWM
uruchom kilka aplikacji na raz i docenisz enligtenment. praca z np.
fluxboxem na wolnej maszynie to koszmar. enlightenment ma taki ważny
bajer jak "zrzut" okna i przy kilku programach na raz w ikonce widzisz
co gdzie masz, na jakim pulpicie i wystarczy kliknac. jeśli i to mało to
robi zrzuty realtime i po najechaniu na taką ikonkę masz w powiększeniu
więc możesz nawet obejrzeć aktualną zawartość dokumentu. normalnie to
się można zamordować zanim przejdziesz gdzie chcesz. może i blackbox czy
fluxbox mniejszy ale enligtenment bije wszystko co widziałem wygodą i
szybkością.