squid i msgget failed

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Wto, 24 Maj 2005, 15:00:21 CEST

Rafał Błażejowski napisał(a):

>Witam
>jeżeli chodzi o to: (nie bardzo wiem jak to ugryźć...)

[...]

Z manuala (jako że msgget skończyło się ENOSPC):

ENOSPC     Kolejka  komunikatów powinna zostać utworzona, ale przekroc-
                  zone zostałoby systemowe ograniczenie (MSGMNI) na
ilość ist-
                  niejących kolejek komunikatów.

i dalej:

Wywołania msgget dotyczą następujące ograniczenia systemowe:

MSGMNI     Maksymalna liczba kolejek komunikatów w systemie: zależne od
                  lokalnej strategii (policy dependent).

Czyli: zobacz co masz w /proc/sys/kernel/msgmni i ew. spróbuj wstawić
tam coś więcej.

ethanak

PS. Daj znać czy pomogło bo akurat niedługo mam stawiać dość mocno
obciążonego squida na Ac, na razie mam go na Ra ale boss stwierdził że
kupi maszynę na wyrost - czyli dostaję do zabawy kolejnego 2xOpteron, a
Ra jakoś z amd64 coś chyba nie tego :)