squid i msgget failed

Rafał Błażejowski cserf w o2.pl
Wto, 24 Maj 2005, 18:35:39 CEST

Użytkownik Bohdan R. Rau napisał:

>Z manuala (jako że msgget skończyło się ENOSPC):
>
>ENOSPC     Kolejka  komunikatów powinna zostać utworzona, ale przekroc-
>                  zone zostałoby systemowe ograniczenie (MSGMNI) na
>ilość ist-
>                  niejących kolejek komunikatów.
>
>i dalej:
>
>Wywołania msgget dotyczą następujące ograniczenia systemowe:
>
>MSGMNI     Maksymalna liczba kolejek komunikatów w systemie: zależne od
>                  lokalnej strategii (policy dependent).
>
>Czyli: zobacz co masz w /proc/sys/kernel/msgmni i ew. spróbuj wstawić
>tam coś więcej.

> [...]

Pomogło i wielkie dzięki za pomoc.
Mam tylko jeden cache_dir, w msgmni była liczba 16,
Squid ruszył dopiero przy 20
Na wszelki wypadek wrzuciłem 32 aczkolwiek będę musiał dojść czy ma to
sens...

Nie wiem czy Opterony są potrzebne do squida, ja operowałem na 2xXeon2.4, wywaliłem jeden i zużycie procka przez squida jest na poziomie poniżej 1%(130 użyszkodników). Mimo to życzę miłej zabawy.

--
pozdrawiam
Rafał Błażejowski