squid problem.

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 25 Maj 2005, 13:04:07 CEST

czesc

uzywam squid-2.5.STABLE9-3, kernel z seri 2.4, maszyna nie_smp
bez wymyslnych konfiguracji i mam taki serwis
www.alibaba.com (chiny, wyszykiwarka do produktów)
user wpisuje na www np "pocket bikes", otwiera się strona
dalej www.alibaba.com a na niej linki (obrazki, nazwy) typu

http://cnshunfeng.en.alibaba.com/offerdetail/50714734/Sell_Pocket_Bike.html

http://yuanguang.en.alibaba.com/offerdetail/50993198/Sell_Dirt_Bike.html
http://www.alibaba.com/img/product/50/08/98/50089894.summ.jpg
http://best.en.alibaba.com/offerdetail/50510253/Sell_Pocket_Bike.html

klik i zero sized replay,
a gogole milcza albo rozwiazania typu sprawdz czy masz
0 w tcp_ecn ...

panowie pomocy... sprawdzałem na w3cache.tpnet.pl i tam się
klika dobrze :( a uzywa tepsa squid.2.5-stable5

hm co lepsze połączenia bezpośrednie też są "zniewalająco szybkie"
mimo że mam łącze dość dobre (exatel).

i już nie wiem co zrobić, bo squidzik na innym łączu też mówi mi to
samo.

abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba