zrzut ekranu

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Czw, 26 Maj 2005, 08:28:56 CEST

Dnia środa, 25 maja 2005 18:27, BeCe napisał:

> Doradzanie GIMPa komus kto chce tylko zrobic zrzut ekranu, to jak rada,
> zeby sobie kupil Jumbo Jeta, kiedy zapyta w jaki sposob najlatwiej
> przewiezc telewizor na drugi koniec miasta.

uzywam gimpa kilkanascie razy dziennie wiec u mnie jest odpalony prawie
nonstop i przynajmniej zawsze dziala.  potrafi wyciac jedno okno co tez sie
czasem przedaje.  zrzut mozna od razu obrobic, podpisac, zaznaczyc o co Ci
biega, itd - nie bylo podanych ani kryteriow doboru prgmu ani co dalej
(nie)bedzie sie dzialo z zrzutem.....

skapstwo w minimalizmie nie zawsze jest optymalnym rozwiazaniem

Miesiu
--
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.swistak.pl/user_info_aukcje.html?sort=cena_obecna&id=46307