Brak tematu

Robert_Tomasik@o2.pl Robert_Tomasik w o2.pl
Czw, 26 Maj 2005, 00:05:06 CEST

Witam wszystkich.
Kupiłem ostatnio laptopa z wlan, a w domu mam komputer stacjonarny podłączony
do internetu. Chciałbym mieć także internet na laptopie więc pomyślałem sobie
o karcie wlan do stacjonarnego. Ponieważ mam także internet w pracy to
najlepszym wyjściem byłby wlan na USB. Nie wiem jednak jak to zachowuje się
pod linuxem. Czy ma ktoś z Was doświadczenie z takimi urządzeniami i mógłby
mi poradzić co warto kupić? Urządzeń takich jest sporo ale wszystkie mówią
jedynie o Windowsach a z tym systemem nie chcę mieć nic wspólnego.
Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi i z góry dziękuję.