Daniel Dominik Rudnicki sardzent w o2.pl
Czw, 26 Maj 2005, 12:56:15 CEST

On Thursday 26 May 2005 00:05, Robert_Tomasik w o2.pl wrote:
> Witam wszystkich.
> Kupiłem ostatnio laptopa z wlan, a w domu mam komputer stacjonarny
> podłączony do internetu. Chciałbym mieć także internet na laptopie więc
> pomyślałem sobie o karcie wlan do stacjonarnego. Ponieważ mam także
> internet w pracy to najlepszym wyjściem byłby wlan na USB. Nie wiem jednak
> jak to zachowuje się pod linuxem. Czy ma ktoś z Was doświadczenie z takimi
> urządzeniami i mógłby mi poradzić co warto kupić? Urządzeń takich jest
> sporo ale wszystkie mówią jedynie o Windowsach a z tym systemem nie chcę
> [...]

Cieszymy sie twoim szczesciem a nasze zadowolenie byloby jeszcze wieksze
gdybys nie zapomial o tytule mejla :) Co do wlan na wifi to jak znajdziesz i
bedziesz mial dobry chipset (czytaj Atheros)

--

                       Daniel Dominik Rudnicki
JID: sardzent w pld-linux.org               e-mail: sardzent w pld-linux.org