Wlan na USB

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 26 Maj 2005, 11:41:37 CEST

Dnia czwartek, 26 maja 2005 11:10, Robert_tomasik w o2.pl napisał:
> Witam wszystkich.

> Czy ma ktoś z Was doświadczenie
> z takimi urządzeniami i mógłby mi poradzić co warto kupić? Urządzeń
> takich jest sporo ale wszystkie mówią jedynie o Windowsach a z tym
> systemem nie chcę mieć nic wspólnego. Bardzo dziękuję za wszystkie
> odpowiedzi i z góry dziękuję.
Kumpel ma jakiegość takiego dongla USB. Jest na chipsecie PRISM3. Nie ma do
tego co prawda sterowników bezpośrednio w kernelu, ale wogóle istnieją i
działają. Mówił, że nie ma z tym większych problemów. Nie pamiętam jaki to
model, ale to ten, który Tepsa dodawała w jednym ze swoich zestawów
Neostradowych.