Wlan na USB

Czw, 26 Maj 2005, 11:49:18 CEST

On Thursday 26 of May 2005 11:10, Robert_tomasik w o2.pl wrote:
> Witam wszystkich.
> Kupiłem ostatnio laptopa z wlan, a w domu mam komputer stacjonarny
> podłączony do internetu. Chciałbym mieć także internet na laptopie więc
> pomyślałem sobie o karcie wlan do stacjonarnego. Ponieważ mam także
> internet w pracy to najlepszym wyjściem byłby wlan na USB. Nie wiem jednak
> jak to zachowuje się pod linuxem. Czy ma ktoś z Was doświadczenie z takimi
> urządzeniami i mógłby mi poradzić co warto kupić?
Na 11Mbps jest nieco kart ~dobrze wspieranych pod Linuksem. Problem pojawia
się z 54Mbps. Osobiście mam kartę firmowaną nazwą AirLink+, opartą na chipie
zd1211 firmy ZyDas (a mam ją podpiętą do iBooka). Działa sprawnie bez WEPa (z
nie wiem, nie sprawdzałem). O wpa póki co można pomarzyć aczkolwiek jakieś
prace w tym kierunku się zaczęły. Koszt - 100PLN na allegro. Karta jest w
postaci małego dongle ala pendrive.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/