zrzut ekranu

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Czw, 26 Maj 2005, 14:19:58 CEST

Dnia czwartek, 26 maja 2005 01:56, Daniel Dawid Majewski napisał:

> Ale zużycie "paliwa" wtym przypadku nie daje znów takiej dużej różnicy,
> a i koszty zakupu nie są różne... :)

Ja wychodzę z założenia, że mam program i co chcę to nim robię - a inni
teoretycznie minimaliści instalują po 100 programów bo jak chce zrobic coś
tam to inny program.  W końcu ma zapchany dysk programami którymi nie
posłużył się ani razu gdy coś potrzebuje to dopiero szuka.  W każdym
przypadku taki minimalista marnuje czas - aby zainstalowac kolejny program,
aby znaleźdź miejsce na dysku, aby doinstalować dodatkowe biblioteki, aby
zmieni program, czas na szukanie kolejnego programu, ściąganie go, nie ten
program więc szukanie następnego, znowu instalacja czyli kolejny czas itd.

A GIMP - wash and go - raz instalujesz - i robisz co chcesz i kiedy chcesz.

Ciekawe, czy taki minimalista do www to wykorzystuje Lynx'a a dopiero jak chce
zobaczyć załaczoną grafikę to odpala Netscape 1.0, a jak strona okaże się z
javą to dopiero N3.0 a jak ma formularze i marque i flasha i 100 bajerów to
dopiero Firefoxa ze wtyczkami sobie istaluje???

Miesiu
--
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.swistak.pl/user_info_aukcje.html?sort=cena_obecna&id=46307