zrzut ekranu

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Pią, 27 Maj 2005, 11:16:32 CEST

Dnia czwartek, 26 maja 2005 23:08, Adam Gołębiowski napisał:
> Zasadniczo o gustach się nie dyskutuje, więc zakończmy. Ino mam prośbę,
> nie przedstawiaj minimalisty jako idioty nie rozumiejącego idei
> komputera, ok?

Nie przedstawiałem - nawet sztuka dla sztuki zawsze czegoś uczy.

<troll>
Jest jeszcze jeden ultra niezawodny sposób i bardzo szybki - zrobić photkę
aparatem dobierając rozdzielczość do rozdzielczości ekranu.....
</troll>

Miesiu

--
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.swistak.pl/user_info_aukcje.html?sort=cena_obecna&id=46307