nie ładuje się nvidia po upgradzie...

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Pią, 27 Maj 2005, 11:35:28 CEST

Witam.

Użytkownik Adam Mikuta napisał:
> On Thu, 26 May 2005, Adam Mikuta wrote:
>
>> Log z Xorga jest tutaj:
>> http://doppler.no-ip.org/~adam/Xorg.0.conf

Jakos nie udalo mi sie dobic do logow.

Ja mialem podobnie. Poszlo jak zrobiliem:
1. odinstalowanie man-pages (gryzlo sie z new kenrelem)
2. zainstalowanie kernel-grsecurity i takie jego wersje jakie miales z
normalnym kernelem (czyli jak miales kernel-sound-alas to instalujesz
kernel-grsecurity-alsa)
3.odinstralowanie kernel-(nie grsecurity)
4. zainstalowanie kernel-video-nvidia (tak, ten pakiet wyjatkowo jeszcze
nie mam w nazwie grsecurity)
5. zainstalowanie man-pages

potem standard- rc-boot+lilo (tan na wszelki wypadek, bo wiem ze
developerzy potrafia o tym zapomniec w kernelach).

PS.
Sponsorem tej wersji problemow w update-dist sa developerzy, ktorzy
uwazaja ze nie warto wrzucic na liste/stronke info ze przymierzaja sie
do smiany nazwy pakietu z kernelem. Dziekuje w tym miejscu im za ich
ciezka prace i podziwiam ze ich luzackie podejscie (wiem sam se
odpowiem- jak mi sie nie podoba to niech sam se robie infa/traffic/rpm itp.)
Swoja droga dalo mi to do zastanowienia czy warto wogule pakowac sie z
PLD na rozwiazanie profesjonalne w biznesie.

--

Pozdrawiam.

TomLee

GG: 1539526
tlen: tomaslee w tlen.pl
jabber: tom_lee w chrome.pl

W uszach brzmi jeszcze echo pieśni przyszłości- to marsz Pingwinów w
Zjednoczonej Europie.