Re: Re: nie ładuje się nvidia po upgradzi e...

adammikuta@poczta.onet.pl adammikuta w poczta.onet.pl
Pią, 27 Maj 2005, 12:17:42 CEST

Użytkownik Tomasz Woźniak <ctr w post.pl> napisał:

>Ja mialem podobnie. Poszlo jak zrobiliem:
>1. odinstalowanie man-pages (gryzlo sie z new kenrelem)
>2. zainstalowanie kernel-grsecurity i takie jego wersje jakie miales z
>normalnym kernelem (czyli jak miales kernel-sound-alas to instalujesz
>kernel-grsecurity-alsa)
>3.odinstralowanie kernel-(nie grsecurity)
>4. zainstalowanie kernel-video-nvidia (tak, ten pakiet wyjatkowo jeszcze
>nie mam w nazwie grsecurity)
>5. zainstalowanie man-pages
>
>potem standard- rc-boot+lilo (tan na wszelki wypadek, bo wiem ze
>developerzy potrafia o tym zapomniec w kernelach).

Dokładnie o to chodziło :/ Tylko został jeden problem na serwerach ftp nie ma paczku kernel-grsec-usb-eagle a ja właśnie sobie zrebootowałem komputer i zostałem na lodzie z

kernel-grsecurity-2.6.11.10-3
kernel-usb-eagle-2.1.1-1 w 2.6.11.5_3

Nawet nie mam jak zbudować bo bez tego nie mam dostępu do internetu...
Znalazłby się ktoś kto by mi to zbudował i wystawił gdzieś?

Adam