Hmmm... dziwne zachowanie serwerka (może ktoś się spotkał)

Tomasz Narloch eyev w poczta.fm
Sob, 28 Maj 2005, 01:07:19 CEST

Bohdan R. Rau napisał(a):

>Do wtorku mogę polecić protezę: dopisz do crona na serwerze
>
>* * * * * /bin/ping -c 1 jakis.adres.poza.siecia_lokalna
>
>Mam coś podobnego (mojego domowego kompa nie było widać z netu, wysłanie
>pinga co minutę tak jakby "przecierało ścieżkę", a zmieniło się w
>momencie zmiany softu na routerze - a ściślej dopisania statycznych
>arpów). Na razie (odpukać) działa.
>
>ethanak
>
>PS. Na routerze jest Ra

No to mi się zdaje że ja miałem cos podobnego a w zasadzie ciagle mam.
Mam VMware ktory korzysta z netu poprzez nat-a. A linux (PHP)korzysta z
MSSQL z Windowsa na VMware.
Problem u mnie jest taki ze czasami po pewnej chwili nie moge sie
polaczyc z mssql, gdy windows siec ma, ale php nie moze sie dostac i
musze zawsze wznawiac(restartowac) polaczenie  w windowsie, albo czasami
wystarczylo poczekac kilka prob polaczen zanim zaczelo dzialac.

Mi sie zdaje ze sa to jakies ustawienia w PLD AC (kernel lub cos z sieci)
Na innych dystrybucjach o takich rzeczach przynajmniej nie slyszalem

Pozdrawiam

Tomek

Twoje wlasne auto w zasiegu reki... >>> http://link.interia.pl/f188b