Hmmm... dziwne zachowanie serwerka (może ktoś się spotkał)

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Pią, 27 Maj 2005, 10:41:25 CEST

Łukasz Maśko napisał(a):

>[...] Fizycznie przy komputerze będę sopiero we wtorek, ale
>obawiam się, że i tak nie mam pomysłu, co sprawdzić i jak to naprawić.

Do wtorku mogę polecić protezę: dopisz do crona na serwerze

* * * * * /bin/ping -c 1 jakis.adres.poza.siecia_lokalna

Mam coś podobnego (mojego domowego kompa nie było widać z netu, wysłanie
pinga co minutę tak jakby "przecierało ścieżkę", a zmieniło się w
momencie zmiany softu na routerze - a ściślej dopisania statycznych
arpów). Na razie (odpukać) działa.

ethanak

PS. Na routerze jest Ra