Astabilne AC...

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Nie, 29 Maj 2005, 20:29:10 CEST

Witam.

Użytkownik Bohdan R. Rau napisał:
  > To wyjaśnij mi po jakiego schwantza leziesz na liste PLD i sie
> wypowiadasz? Popłacz sobie na helpdesku SuSE czy forum Debiana... jak ci
> wystarczy

To wyjasnij mi czemu nie moge pisac na PLD skoro uzywam. Wyjasnim mi
czemu KAZDY kto niesmialo spyta o cokolwiek z satbilnym AC czy
niedzialajacym rmp jest RYTY przez takich jak ty takimi wlasnie tekstami.
Powiem ci ze jest to szybka i prosta droga do straty userow. Nie bedzie
userow, nie bedzie new developerow i distro upadnie, przez glupia i
bezzsensowna postawe takich jak ty. Po co mnie ryles? Po to aby pokazac
jak fajnie potrafisz dosunoc? Oswiec mnie- to juz trolowanie?

> Chcesz komercje  - kup sobie WinXXXX i odpindol sie od nas.

Uuuuu, tu pogratuluje elokwencji i milych slow. Nic dodac, nic ujac-
cudowne potraktowanie usera, za to ze SMIAL zajac zdanie... No gratuluje.

--
Pozdrawiam, TomLee
GG: 1539526 tlen: tomaslee w tlen.pl jabber: tom_lee w chrome.pl