Astabilne AC...

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Nie, 29 Maj 2005, 23:45:25 CEST

Tomasz Woźniak wrote:
> Witam.

> To wyjasnij mi czemu nie moge pisac na PLD skoro uzywam. Wyjasnim mi
> czemu KAZDY kto niesmialo spyta o cokolwiek z satbilnym AC czy
> niedzialajacym rmp jest RYTY przez takich jak ty takimi wlasnie tekstami.
> Powiem ci ze jest to szybka i prosta droga do straty userow. Nie bedzie
> userow, nie bedzie new developerow i distro upadnie, przez glupia i
> bezzsensowna postawe takich jak ty.

Nie umrze --- PLD jest robione przez developerów dla developerów i
koniec. Rozwój dystrybucji sponsorują literki SOD#1 i SOA#1, a całość
działa zadziwiająco wręcz dobrze.
Jak całe rzesze userów sobie pójdą (a głównie ci, którzy nie umieja
pisać po polsku --- tak, to było do Ciebie) to przeżyjemy. Zaryzykuje
nawet stwierdzenie, ze może nam być bez nich lepiej...

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa