Astabilne AC...

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Nie, 29 Maj 2005, 20:44:39 CEST

Witam

Użytkownik Marcin Doliński napisał:

> Bo piszesz o mnie w swoim poscie.

Stary- ale na moje pytanie stykala odpowiedz w stylu- 'nie termin jest
nierealny- problemy z ludzmi, dol finansowy itp.'. To jest profesjonalne
podejscie (profesjonalizm w/g definicji wikipeii). Zrycie mnie nic ci
nie dalo, mi nie pogorszylo nastroju, a wszystkim pokazalo ze
developerzy maja ciekawe podejscie do userow. Gratuluje. Jak znam zycie
watek rozwina kolejni developerzy pokazujacy mi gdzie moje miejsce i
przekonujacy mnie ze niePLD jest moja alternatywa- powiedz mi czy to
jest normalna postawa ludzi rozwijajacych distro?

Dodam, ze wiem jak to jest w projektach spolecznych, dodam ze boli mnie
ze jeszcze nie ma fundacji/organizacji wspierajacej PLD (najlepiej
Uzytku Publicznego) tym bardziej ze w UE jest teraz presja na
finansowanie takich struktur. Ale wkurza mnie jak ktos czyje sie
wazniejszy tylko dlatego ze opanowal kilka komend w specach (podejrzewam
ze takich jest wiekszosc developerow) a nie potrafi z kodu zrodlwego
odczytac niczego, od ludzi ktorzy moze znaja sie na innych rzeczach, ale
specami nie chca sie zajmowac. Skoro laczy nas jedno distro, to czemu
takie glupawe podzialy?

--
Pozdrawiam, TomLee
GG: 1539526 tlen: tomaslee w tlen.pl jabber: tom_lee w chrome.pl