Astabilne AC...

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Nie, 29 Maj 2005, 22:10:34 CEST

On Sunday 29 of May 2005 20:44, Tomasz Woźniak wrote:
> Stary- ale na moje pytanie stykala odpowiedz w stylu- 'nie termin jest
> nierealny- problemy z ludzmi, dol finansowy itp.'. To jest profesjonalne
> podejscie (profesjonalizm w/g definicji wikipeii). Zrycie mnie nic ci
> nie dalo, mi nie pogorszylo nastroju, a wszystkim pokazalo ze
> developerzy maja ciekawe podejscie do userow. Gratuluje. Jak znam zycie
> watek rozwina kolejni developerzy pokazujacy mi gdzie moje miejsce i
> przekonujacy mnie ze niePLD jest moja alternatywa- powiedz mi czy to
> jest normalna postawa ludzi rozwijajacych distro?
Zacznijmy od..

averne w saturn PLD-doc $ cat PLD-uprawnienia_do_zasobow
# $Revision: 1.90 $, $Date: 2004/12/27 14:12:42 $
Uprawnienia do poszczególnych zasobów:
Release managerowie:
--------------------
RA:     hawk, ankry
AC:     averne, havner
TH:     mmazur
Nest:   (nie dotyczy, nie ma i nie będzie releasów)

averne w saturn CVSROOT $ grep ^averne users
averne:averne w pld-dc.org:Marcin Doliński

Mam nadzieje, że już wiesz z kim piszesz. Chciałbym Ci wytknąć paluchami Twoje
problemy z koncentracją. Piszesz, że Cię "zryłem" a jest to bezpośrednie
pomówienie w środkach masowego przekazu. Zastanów się co piszesz i do kogo.
Ja Cię nie ryje. Nie lubię być wyzywany od nieprofesjonalistów. Uszanuj mój
wolny czas, który poświęcam na dłubanie na ciągle pierdolących się builderach
i ftpach. I to raczej developerzy chcą pokazać Tobie gdzie jest Twoje
miejsce. A jest ono przy `poldek --up` i czekaniu na lepsze czasy. Dopóki nic
nowego do dystrybucji nie wnosisz, nie wymagaj zbyt wiele. Masz z czymś
problem to go zgłoś. Jak na razie widzę wyłącznie Twoje narzekanie bez
konkretnych argumentów. Może określiłbyś _co_ jest "Astabilne" i podesłał
chociaż strace? Bo dla mnie jak na razie jest to "pierdolenie o Chopinie".

> Dodam, ze wiem jak to jest w projektach spolecznych, dodam ze boli mnie
> ze jeszcze nie ma fundacji/organizacji wspierajacej PLD (najlepiej
> Uzytku Publicznego) tym bardziej ze w UE jest teraz presja na
> finansowanie takich struktur. Ale wkurza mnie jak ktos czyje sie
> wazniejszy tylko dlatego ze opanowal kilka komend w specach (podejrzewam
> ze takich jest wiekszosc developerow) a nie potrafi z kodu zrodlwego
> odczytac niczego, od ludzi ktorzy moze znaja sie na innych rzeczach, ale
> specami nie chca sie zajmowac. Skoro laczy nas jedno distro, to czemu
> [...]
Poczytaj archiwum listy, a dowiesz się coś więcej na temat stowarzyszenia.

--
Marcin Doliński
AC Release Manager