Astabilne AC...

Szymon Kochański szymon w trashlandia.dyndns.org
Nie, 29 Maj 2005, 23:32:28 CEST

29 maja 2005 (23:00:11) Tomasz Woźniak napisal:
> No i co? Znaczy ze co? Jestem gorszy? Ty jestes leprzy?

Jakby Ci to powiedzieć... tak! :P Z pracy Avernego coś wynika a z
Twojego pieprzenia nic. I mówię Ci to jako zwykły użytkownik, żeby nie
było że źli developerzy Cię bluzgają.

Naucz się doceniać cudzą pracę zamiast zaczynać jakieś chore wojny.
Twój wkład w dystrybucję jest zerowy i takie same możesz mieć
wymagania, bo ludzie od których wymagasz robią to za darmo. Zwiększ
wkład w dystrybucję, albo zmień nazwisko na Kłoczko i zrób swoją. :P

--
Szymon Kochański