[FLAME] Re: Astabilne AC...

Pon, 30 Maj 2005, 00:18:15 CEST

Osóbka znana jako Szymon Kochański, wystukała:

> Jakby Ci to powiedzieć... tak! :P Z pracy Avernego coś wynika a z
> Twojego pieprzenia nic. I mówię Ci to jako zwykły użytkownik, żeby nie
> było że źli developerzy Cię bluzgają.
>
> Naucz się doceniać cudzą pracę zamiast zaczynać jakieś chore wojny.
> Twój wkład w dystrybucję jest zerowy i takie same możesz mieć
> wymagania, bo ludzie od których wymagasz robią to za darmo.

Hehe, jako ZU częściowo zgodzę się z Tobą. Co do pieprzenia to racja, ale co
do wkładu to się nie wypowiem, bo nie przeglądam zbyt dokładnie pld-bugs
czy devil, żeby jednożnacznie stwierdzić czy wkład Tomka jest zerowy...

> Zwiększ
> wkład w dystrybucję, albo zmień nazwisko na Kłoczko i zrób swoją. :P

A to na http://lists.pld.org.pl/ coś jeszcze się dzieje? Bo ja mam tam
"piękne" 404 :(

pozdrawiam