Zdalny reset maszyny z uzyciem RS232

Artur Pażuś pazur w rulez.pl
Wto, 31 Maj 2005, 16:00:44 CEST

Dnia Mon, 30 May 2005 08:48:31 +0200, Michal Abramowicz
<ab_1 w abram.eu.org> napisał:

> czesc
> mam zgryz w pracy, czasami zdaza się pad
> jednego serwera (ot tak sobie, 2xPIII na płycie via)
> lubi czasem odłączyć się od matrixa.

'Urzadzenie' takie to zwykly tranzystor :) Mozna go wysterowac za pomoca
dowolnego sygnalu podanego na /dev/ttySX na innej maszynie. Bedzie zwieral
reset switch po podaniu odpowiedniego stanu (logiczne 0 lub 1) na pin
portu szeregowego.

Z elektronicznego punktu widzenia jest to banalne, z punktu widzenia
programisty pewnie tez, ale to juz nie moja dzialka :)

Artur "Pazur" Pażuś