Zdalny reset maszyny z uzyciem RS232

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 31 Maj 2005, 16:18:53 CEST

On Tue, May 31, 2005 at 04:00:44PM +0200, Artur Pażuś wrote:
> Z elektronicznego punktu widzenia jest to banalne, z punktu widzenia
> programisty pewnie tez, ale to juz nie moja dzialka :)

Znajomy który skonczył elektronikę posiedzi nadtym dla mnie :)
Przez rs232  + delphi jakiegoś robota w magisterce sterował :)
więc pewnie coś wymyśli, głównie część elektroniczna :)

Pozdr,
abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba