Gdzie poczytać o PLD

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Wto, 31 Maj 2005, 23:08:24 CEST

Jerzy Wójcik wrote:
> Witaj Wieslaw,
>
> W Twoim liście datowanym 30 maja 2005 (23:31:50) można przeczytać:

> [...]
> I troszke mnie przeraża zamknięcie dystrybucji w
> gronie developerów. To juz jest polityka.

Nie przesadzajmy --- odkąd pamiętam developerzy lubili sobie żartować,
że PLD to nie dystrybucja, ale way of life i, że robią to wszystko tylko
dla siebie. Z żartów tych tyle jest prawdą, że SOD#1 rządzi i jeśli
komuś się magicznie nie zachce czegoś zrobić, to będzie nie zrobione. :)

Nie róbmy z tego dramatu w trzech aktach i tragedii rodem ze starożytnej
grecji, bo chodzi tylko o to, że snucie jakichkolwiek wizji rozwoju PLD
na sposób ,,weźmy się i zróbcie'' ma tyle sensu, co snucie takich wizji
na temat rozwoju czegokolwiek innego --- niewiele. Wszelkie sugestie są
mile widziane, ale pod warunkiem uwzględnienia w nich realiów i
wygłoszenia ich w przyjaznym tonie.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa