[AC] Zepsute K3b (powaznie), mc (srednio dotkliwe) i problem z bugs.pld-linux.org

Łukasz 'LCF' Jagiełło lcf w ds.pg.gda.pl
Wto, 1 Lis 2005, 17:45:05 CET

On Tue, 01 Nov 2005 16:02:46 +0100
BeCe <boski_cinek w o2.pl> wrote:

> zatem przeklejam zgloszenie tutaj (sprawdzone na i686):
> Problem z gatunku dziwnych. K3b w wersji 0.12.6-1. Po wybraniu plikow do
> nagrania i rozpoczeciu nagrywania k3b wyswietla tylko:
> Użycie cdrecord....
> Rozpoczęcie nagrywania Sesja naraz (SAO)...
> i po tych dwoch komunikatach ani ruszy dalej twierdzac, ze przygotowuje
> proces nagrywania.
> Myslalem, ze to wina cdrecord, ale powrot do starszej wersji nie
> rozwiazal problemu i winne okazalo sie k3b. Uprawnienia ustawione mam w
> porzadku.
> [...]

Dokładnie to samo mam na athlonie. Już dobre pół dnia zgaduje co nie działa.

--
*|   / /  / ___/ __/    Łukasz Jagiełło - lcf<at>wez.te.lapy.pl  |*