[AC] Zepsute K3b (powaznie), mc (srednio dotkliwe) i problem z bugs.pld-linux.org

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 1 Lis 2005, 18:37:19 CET

Dnia wtorek, 1 listopada 2005 16:02, BeCe napisał:
[...]
> zatem przeklejam zgloszenie tutaj (sprawdzone na i686):
> Problem z gatunku dziwnych. K3b w wersji 0.12.6-1. Po wybraniu plikow do
> nagrania i rozpoczeciu nagrywania k3b wyswietla tylko:
> Użycie cdrecord....
> Rozpoczęcie nagrywania Sesja naraz (SAO)...
> i po tych dwoch komunikatach ani ruszy dalej twierdzac, ze przygotowuje
> proces nagrywania.

Potwierdzam (częściowo - patrzeć dalej). A czy nie jest może tak, że
wypalasz po USB?

Mam nagrywarkę DVD w zewnętrznej kieszeni podpinanej zarówno po USB jak i
FireWire. Powyższy problem występuje u mnie często, gdy podłączam sprzęt
przez USB, aczkolwiek sporadycznie po chwili nagrywanie rusza. Nie
występuje on natomiast NIGDY jeśli nagrywarkę podepnę po FireWire. Problem
też nie występuje gdy wypalam płyty CD na wewnętrznej nagrywarce IDE.

Mój wniosek - rzeczywiście, problem jest w k3b, ale trzeba go szukać w
obsłudze różnych interfejsów (a niby powinno być tak samo).