Kernel 2.6.13.4-1 - gdzie się podział plik /proc/acpi/sleep?

pbern@pbern.biz pbern w pbern.biz
Śro, 2 Lis 2005, 16:57:50 CET

On Wed, 2 Nov 2005, Paweł Gołaszewski wrote:

> Stawiam cukierki przeciw orzechom, że nie masz włączonego/działającego
> DRI...
toshiba m30x i nie dziala ;)
jak mam odpalonego mysql a to zupelnie sie burzy... a po jego wylaczeniu
jest ok.. hibernuje sie ale nie chce wstac

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377, email kontakt w pbern.biz