k3b i popsute dvd-r

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Nie, 6 Lis 2005, 14:10:33 CET

Dnia niedziela, 6 listopada 2005 01:31, Patryk Szczygłowski napisał:
> LITE-ON DVDRW SOHW-1693S
[...]
> :-( unable to WRITE w LBA=386f0h: Input/output error
> :-( write failed: Input/output error

Mam tę samą nagrywarkę i pojawił mi się podobny komunikat z tym, że coś
mam nie halo z moimi PLD (płytki najczęściej wypalają się z prędkością
równą 10-15% ich możliwości, a czasami na pełnym gwizdku), podpięta była
via USB i przypadkiem załadował się moduł od USB-1.1 (albo źle ją
wpiąłem). Nie masz jakichś rw do testów? Swoją cdrw tak katowałem, że
doszedłem iż największe szanse nagrywania na pełnej prędkości jest po
wysunięciu tacki i wyładowaniu modułów sr-mod scsi-mod ide-cd cdrom :)
Obyło się bez spluwania przez lewe ramię. ;)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>