Wieszający XMMS - rozwiązanie

Mariusz Goch (pH4Lk0n) ph4lk0n w gmail.com
Nie, 6 Lis 2005, 17:56:03 CET

> Mam to samo. Mam pakiety dla athlona.
> Przyłączam się do stwierdzenia, że xmms się wiesza.
> Po ostatnich uaktualnieniach.
> Pakiety mam wszystkie aktualne, takie same jak są na ftp.
> I jest dokładnie w ten sposób, że okno xmms-a wisi a utwór jeszcze leci...
> Innych problemów jak narazie nie zuważyłem...
> Pakiety uaktualniane dziś - 2005/11/06

Zbudowałem nowe glibc z CVSu, następnie profilaktycznie jeszcze
przekompilowałem XMMS i problem zniknął.

Pozostała jeszcze zwiecha przy VMware.
Ale to już jest kwestia xosd, bo wywalają się wszystkie aplikacje, które
korzystają z tej biblioteki. Jak wyłączyłem ten moduł w XMMS, to
przestał się wieszać.

Mariusz Goch (pH4Lk0n) <pH4Lk0n w gmail.com>