[FAQ] PLD udev FAQ

Dariusz Włodarczyk milley w gostyn.pl
Pon, 7 Lis 2005, 21:47:35 CET

Fryderyk Dziarmagowski napisał(a):

>PLD udev FAQ (udev-0.71-5)
>--------------------------
>1. Jaki kernel jest zalecany do prawidłowego działania udev/udev-hotplug?
>
>   *Minimalna zalecana wersja to 2.6.12.x* (ze starszymi nie zadziała udev hotplug)

Ma się to nijak do zawartości FTP gdzie króluje 2.6.11.10-6 :(

Próbowałem instalować 2.6.14-0.5 z ac-test ale niestety system mi nie
startuje (kernel panic i coś, że nie może znaleźć root na urządzeniu)
wydaje mi się, że przez LVM, ale pewien nie jestem, a nie mam czasu na
to by teraz to męczyć zwłaszcza, że i tak nie ma potrzebnych mi
przyległości:

kernel-sound-alsa
kernel-usb-eagle
kernel-drm
kernel-net-acx100
kernel-video-firegl

Tak więc moje pytanie czy jakiś kernel z którym będzie działał udev ma
szansę się pojawić w niedalekiej przyszości na FTP razem z całą
potrzebną mi resztą (choćby usb-eagle - resztę sobie dokompiluję) ?
Swoją drogą można jakoś wymusić aby builder budował dla innej wersji
kernela niż aktualnie uruchomiona, czy też bez chroot się nie obędzie ?

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] >Proszę wziąć drugą, lepszą książkę. Proszę sobie brać co pan chce. Nawet papirus jest dobry (do wycierania nosa np.).