Kernel

Pawel pmuch w zamek.szczecin.pl
Wto, 8 Lis 2005, 14:29:57 CET

2 problemy:
1. Mam kernel:
  kernel-grsecurity-smp-2.6.11.10-6

I dysk 120 GB.
Nie mogę wgrać na ten dysk plików >500 MB - FSIZE_LIMIT exceeded, mimo,
że nie mam żadnych limitów poustawianych. Ustawiłem limit na 200 GB w
limits.conf - nic nie dało.
Zmiana jądra na nogrsec tez nic nie dała. A są na tym dysku stare duże
pliki (filmy). Usuwam plik, wgrywam po raz drugi -nie idzie.
Sformatowałem na reiserfs, xfs - nic.
Teraz mam 75 GB wolnego na partcji 80 GB i nie mogę 700 MB pliku wgrać.

Jakieś pomysły, dlaczego?

A druga rzecz - jak teraz zbudowac nowe jądro z CVSu, żeby było w
komplecie z iptables?
Z LINUX_2_6 sie nie kompuiluje, a do LINUX_2_6_13 nie znalazłem iptables...

--
Paweł Muszyński