[named] Różne odpowiedzi dla różnych IP

dhubleizh@o2.pl dhubleizh w o2.pl
Wto, 8 Lis 2005, 03:03:24 CET

Dnia Tue, 08 Nov 2005 00:47:52 +0100, kuba staskiewicz <kuba w best.net.pl>
napisał:

> Ostatnio jednak natknalem sie na RFC (nie pamietam numeru niestety)
> definiujace inny, duzo prostszy sposob. Otoz wystarczy w pliku strefy
> zdefiniowac wiecej rekordow adresowych dla tego samego hosta. Klient
> pytajacy o adres dostanie w odpowiedzi wszystkie zdefiniowane dla
> danej nazwy adresy. Efekt jest taki, ze jezeli na liscie adresow
> otrzymanych w odpowiedzi znajduje sie adres z podsieci do ktorej
> nalezy pytajacy to ten wlasnie adres zostaje uzyty. Jezeli natomiast
> zaden z adresow nie pasuje do podsieci pytajacego, uzyty zostaje
> [...]
A chciałbyś, żeby jakis klient dostawał strefy sieci, do kótrych nie
należy? Bo ja np. nie chciałbym, żeby sieci, które celowo rozdzielam,
dostawły info o innych sieciach....

Cz w rny
--
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side" -
Yoda