[OT] słuchawka blutócz HS-790

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 8 Lis 2005, 09:16:39 CET

czesc

znalazłem i dostałem w pracy do testów takie urządzonko
słuchawka Bluetooth Headset ANYCOM HS-790

teoretycznie widze te urządzenie, ale sie zastanawiam jak je
użyć tak żeby dzwięk do słuchawki posłać i z mikrofonu coś odebrać ?

jakies podpowiedzi mile widziane, aktualnie google milcza,
tylko tyle ze znalazl ktoś urządzenie

pozdrawiam i sorki za OT
abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba