[OT] słuchawka blutócz HS-790

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 8 Lis 2005, 09:29:56 CET

Dnia wtorek, 8 listopada 2005 09:16, Michal Abramowicz napisał:
> czesc
>
> znalazłem i dostałem w pracy do testów takie urządzonko
> słuchawka Bluetooth Headset ANYCOM HS-790
Kiedyś pytałem jak to jest z tym w Linuksie. Nic się nie dowiedziałem,
przynajmniej nie tutaj. Ale urządzenia nie mam więc to tylko było szukanie
"na zaś".

> teoretycznie widze te urządzenie, ale sie zastanawiam jak je
> użyć tak żeby dzwięk do słuchawki posłać i z mikrofonu coś odebrać ?
Zdaje się, że jest jakiś nieoficjalny moduł do ALSY po blutooth. Nie mogę
teraz tego odszukać, ale może ci się uda. Chętnie bym usłyszał, że się
udało użyć słuchawki - do Skype byłoby jak znalazł. Pozdrawiam.