Udostępnianie sieci dla PocketPC 2003 przez PLD po bluetooth.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 8 Lis 2005, 10:37:14 CET

Czy ktoś próbował uskuteczniać powyższe? Mam PocketPC z wbudowanym sinozębym
ale bez WiFi. Mimo to chciałbym się móc podpiąć do sieci. Mam dongla
bluetooth działającego pod linuksem (skonfigurowany, mogę wysyłać np. dane
do komórki). Teraz chciałbym móc popchnąć po tym internet. Może ktoś ma
namiar na jakieś zjadliwe info, jak to zrobić? Pozdrawiam.