Skrypt kontrolujacy prace procesu..

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Wto, 15 Lis 2005, 18:08:24 CET

Witam!
Na poczatek dzieeeeki wszystkim za pomoc. Tu napisze taka sume, moze
komus sie przyda.

Otoz screena mam wpisanego w crona dla usera, wraz ze startem systemu
startuje screen.
Do .screenrc wpisalem takie oto cos:

screen -t COD:UO_Server 1 ./.!coduo

to odpala mi screena i m.in. na konsoli pierwszej skrypt zawarty w
.!coduo, a jego zawartosc nastepujaca:

#!bin/bash

data=`/bin/date +%Y-%m-%d-%H:%M`

# Port 28960
wynik1=`ps aux | grep [c]oduo_lnxded |grep 28960|wc -l`

while true; do
if [ $wynik1 -eq 0 ]
then
    cd ~/coduo
    ./coduo_lnxded +set net_ip 81.219.225.161 +set net_port 28960\
    +set dedicated 2 +set fs_homepath /home/users/games-cod/coduo\
    +set fs_game aweuo21 +exec a_server.cfg
    cp ~/coduo/aweuo21/console_mp_server.log ~/callofduty_log/$data-console_mp_server.log
fi
done

I teraz jak serwer padnie, to sam zaraz znow wstanie.
Drugi serwer odpalam analogicznie, w .screenrc dopisek:

screen -t COD:UO_Server2 2 ./.!codcl

a tam skrypt jak wyzej tylko z danymi na inny port.

Jeszcze raz dziekuje za pomoc!!

--
Pozdrowienia,
 pszemaz WP