openssh ?

Piotr Wawrzyniak wopozka w gazeta.pl
Wto, 15 Lis 2005, 17:41:06 CET

On Tuesday 15 of November 2005 15:16, Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:
> oo..
> zauwazylem dokladnie to samo na jednej maszynce. Z tym ze:
> - dotyczy to ogolnie sesji tcp, nie tylko ssh(httpd a nawet netcat w
>   pewnym momencie czasami staje)
> - dotyczy tylko jednego routerka u mnie, natomiast ruch "przejsciowy"
>   przez niego idzie ok. Co ciekawe - dzieje sie tak wylacznie w
>   przypadku laczenia sie z adresow ktore na routerku powinny ulegac
>   natowaniu. Gdy lacze sie z serwerka na router, z zewnetrznego ip -
>   wszystko gra.
> - amd64, 2.6.14-0.6

Ja miałem coś podobnego wczoraj na konsole (kde). Przy używaniu slrn, pine,
czy urpmi (z mandrake na chroot) konsola po prostu zamierała. Wszystko się
dalej ładnie wykonywało, tyle że nie reagowała na żadne klawisze, nie
odświeżała, po prostu nic. Po pewnym czasie kilkakrotnie ruszyła dalej, kiedy
indziej nie obyło się bez kill -9. Nie wiem czy to wina konsole, bo na
xtermie nie udało mi się tego powtórzyć, z drugiej strony znowu, dzisiaj mi
to się nie pojawiło.

--
Piotr Wawrzyniak
JabberID piti w jabber.uznam.net.pl