siefs, scmxx

kermit1715@wp.pl kermit1715 w wp.pl
Wto, 15 Lis 2005, 21:33:32 CET

Witam
udalo sie moze komus podpiac komorke (siemensa sl45i najlepiej :P ) przez irde ? Jesli tak to jak ?:)
ja mam taki problem
jak uzywam siefs

[root w pldmachine ~]# mount -t siefs /dev/ircomm0 /mnt/komorka
[root w pldmachine ~]# cd /mnt/komorka
[root w pldmachine komorka]# ls
ls: czytanie katalogu .: Błąd protokołu

natomiast jak uzywam scmxx i wysylam mu jakas bitmape poleceniem

[root w pldmachine michal]# scmxx -d /dev/ircomm0 --send --binary --mem="bmp" --slot=0 mis.bmp
OK, a modem device is present.
Detected SIEMENS SL45i
Using slot 0
Accessing mis.bmp
File transfer...
Waiting for data request...Sending data...Packet 1 sent
Waiting for data request...Sending data...Packet 2 sent
Waiting for data request...Sending data...Packet 3 sent
File transfer complete.

to on mi ta bitmape ustawia jako tapete, ale chyba jej nigdzie na karcie mmc nie zapisuje (albo ja nie moge znalezc gdzie Bitmaps, Misc ?? )
(no chyba ze scmxx ma tak dzialac :) )

moglby mi ktos poradzic o co chodzi z tym siefs, albo gdzie on dane wysylane scmxx zapisuje? :)

z gory dzieki
pozdrawiam

P.S.
A moze ktos moglby mi polecic jakis inny program do zarzadzania danymi na komorce ?