Krusader.

Paweł Chuchmała styx w t15.ds.pwr.wroc.pl
Wto, 15 Lis 2005, 14:59:40 CET

Dnia Tuesday, 15 of November 2005 03:58, Charles napisał:

> Oops... QListViewItem::takeItem() of course.
> Jednak sam błąd jest w QListView - poprawka jest w CVS.

Buduję. Mam w związku z tym pytanie. Zauważyłem coś takiego w trakcie
kompilacji:

OpenGL auto-detection... (-I/usr/include/postgresql/server
-I/usr/include/mysql)
  Found GLU lib in /usr/X11R6/lib

WARNING: /usr/X11R6/lib/libGLU.so is threaded!
The Qt OpenGL module requires Qt to be configured with -thread.

OpenGL disabled.

Czy to tak ma być, czy powinienem włączyć gdzieś to -thread?

Pozdr,
--
Paweł Chuchmała