wordpress

Adam amag Turowski kontoo2 w op.pl
Śro, 16 Lis 2005, 23:45:47 CET

Już kilka godzin się bawię z uruchomieniem phpMyAdmina i Wordpressa.
phpMyAdmina udało mi się uruchomić tylko dlatego, że znajdował się w
repozytorium i dzięki temu dowiedziałem się, że potrzebuje jakiegoś tam
modułu do apache, którego akurat nie miałem. Myślę, że z wordpressem może być
podobnie i dlatego chciałem prosić o pomoc kogoś komu udało już się uruchomić
wordpressa na PLD.

Aktualnie gdy wpisuję adres strony z wordpressem dostaję zupełnie czystą
stronę i na tym ładowanie się kończy.

Z góry dziękuję za pomoc.

--
echo 'amag-pl.info' || !signature