Stabilne PLD

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Czw, 17 Lis 2005, 11:52:32 CET

On Thu, 17 Nov 2005 11:13:27 +0100
"Andrzej 'The Undefined' Dopierała" <undefine w aramin.net> wrote:

> jak ktos chce wydanie AC, dlaczego sie za nie nie zabierze?
> Nie podpyta arekma/avernego co jest potrzebne do wydania i tego nie
> zrealizuje?

Bo ktoś nie ma takich umiejętności jak qboosh, nie zna się na wszystkim
i nie jest w stanie tego zrobić ;) Mogę się zająć tym co znam i umiem.
Nie zajmę się aplikacjami, których nigdy na oczy nie widziałem.
Do wydania AC nie wystarczy sam Arek, który w miarę swoich możliwości
stara się wszystko kontorolować. Potrzebni są ludzie, którzy będą z nim
współpracować. Nie oczekuję zmiany 'polityki' PLD. Każdy zajmuje się
tym co mu potrzebne i tak jest dobrze. Chciałbym natomiast, żeby to
'robienie co się chce' do czegoś prowadziło. Prowadziło do wydania AC.
A AC nigdy nie wyjdzie, jeśli wszyscy będą uważali, że wystarczy, że
znajadzie się jedna osoba, która się wszystkim zajmie i wyda AC. My się
musimy tym zająć. Wszyscy, a nie Arek (czy ktokolwiek inny).
Pierwszym problemem we współpracy przy tworzeniu AC jest to, że nie
wiadomo co już jest, a czego nie ma. Nie wiadomo, co trzeba poprawić.
Nic nie wiadomo.
Naprawdę, gdybyś znał 'listę rzeczy do zrobienia' i umiał częścią z
nich się zająć, to nie zrobiłbyś tego, bo to nie Ty jesteś
odpowiedzialny za wydanie AC? Nie wierzę.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org