Stabilne PLD

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Czw, 17 Lis 2005, 11:59:11 CET

On Thu, 17 Nov 2005 11:16:57 +0100
Mateusz Korniak <mateusz w ant.gliwice.pl> wrote:

> Tym którzy grzebią sami sobie - brak wydania dystrybucji nie
> przeszkadza na tyle aby zająć się wydaniem.
Chyba nie rozumiesz o co mi chodzi. Nikt nie oczekuje, żę JEDNA OSOBA
zajmie się wydaniem AC, bo to nierealne. Chodzi o współpracę. Nie
wierzę, żeby wśród osób tworzących/korzystających z PLD była choć jedna
osoba, która nie byłaby szczęśliwa gdyby AC wyszło.

> Natomiast nie widać na tyle zdeterminowanych zwolenników wydania Ac,
> aby udało im sie zebrać w grupe, określić założenia kiedy Ac będzie
> OK do wydania i je wydać ...
Zwolennicy na pewno są, ale nie wiedzą co robić, żeby pomóc w wydaniu
AC. Tworzą kolejne spece, poprawiają już obecne, ale po co? Jaki ma
sens robienie PLD dla samego robienia? To musi mieć jakiś cel, a tym
celem obecnie jest wydanie AC. Problem w tym, że nie wiadomo czego
jeszcze brakuje.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org