Stabilne PLD

Tomasz Narloch eyev w poczta.fm
Czw, 17 Lis 2005, 11:58:18 CET

Wieslaw Kierbedz napisał(a):

>Przecież to właśnie główne założenie specyfiki PLD ;).
>WK

Ja mam pewne wrazenie ze jezeli zostaną postawione cele to AC bedzie sie
gdzies konczylo i pozniej odejdzie jak RA, którego zresztą prawie nie
znałem i bede musial caly system przeprowadzac na TH, czy co tam bedzie,
a nie za bardzo mi sie to widzi. Znow nie konczaca sie opowiesc o AC
czyli tak jak jest teraz tez nie jest "cacy".

Szczegolne głosy moga byc od ludzi korzystajacych rzadziej z netu i
potrzebujacych "isówek".

Jak dla mnie ogólnie moze zostać tak jak jest z tym ze:
AC bardziej rozdzielic na AC-STABLE i AC-READY.

W stable rzeczy sprawdzone i nie robiace "efektow ubocznych", czyli
powiedzmy ze pewien czas lezy na "ready" i zapalency instaluja sobie(ja
tez) i  wypowiadaja co im tam niepasuje . Jezeli nie ma zlych recenzji
to do stable.
(Nie da sie tego zrobic ze wszystkim, ale sadze ze grupa dyskusyjna jest
dobrym wyznacznikiem)
Dla ludzi, w zastosowaniach HOME bylo by stable+ready, a dla ludzi gdzie
stabilnosc musi bedzie "stable".

    Choć to nie jest moja głowna myśla.Dla mnie przydałby sie dodatkowy
opis w plikach rpm (plolkdek) mowiacy czy w programach(paczkach) zaszly
jakies spore zmiany, cos jak changelog. Zmiany, które utrudniaja
developerom kompilacje i z tego wzgledu moga byc problemy.

Wiadomo, ze odrazu paczka rpm  moze sie nie udac, wiec robi sie to pare
razy az uzyska sie stabilny wyglad plik spec. Kiedy zmieni sie zrodlo,
dodadza sie jakies dodatki/patche nie zmieniajace kompilacji(z grubsza)
to jest OK. Problem jest jak trzeba sporo w specu pozmieniac lub dodac
patch-e i nie wiadomo, czy u wszystkich bedzie OK. Wtedy fajnie jak
bylaby zmianka w  paczce(opis+),ze moga byc niedociagniecia i opis co w
tym programie uleglo zmianie, tak aby user wiedzial na jak gleboka wode
sie rzuca.

Pozdrawiam TOmek

INTERIA.PL | Kliknij po wiecej >>> http://link.interia.pl/f18c1