Stabilne PLD

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Czw, 17 Lis 2005, 12:23:52 CET

On Thu, 17 Nov 2005 12:06:50 +0100
Mateusz Korniak <mateusz w ant.gliwice.pl> wrote:

> Aktualny RM Ac nie udziela informacji co jeszcze jest do zrobienia ?

Aktualny RM nie ma udzielać informacji. Wyobrażasz sobie, że
kilkadziesiąt osób będzie się pytało RMa co trzeba zrobić? Głupota. Musi
powstać jakieś TODO, które będzie na bierząco uaktualniane. Ja takiego
TODO nie stworzę, bo moja wiedza o stanie AC kończy się na GNOME i
aplikacjach GTK+

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org