Stabilne PLD

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Czw, 17 Lis 2005, 14:12:45 CET

On Thu, Nov 17, 2005 at 02:04:53PM +0100, Jacek Osiecki wrote:
/ciach
> ... bo nikt nie ma ochoty
> zająć się aktualizacją bieżących dziur na Ra :-/

bo jak widać nikt z deviloperów nie jest, nie ma lub nie chce tego
zrobić, ponieważ do tego życie go nie zmusza czytaj nie zmuszają $.

sam osobiście jestem szczęśliwy z okazji takiej że już nie mam nigdzie
ra (czyli tam gdzie cos się kręci).

ra można używać dalej, jak ktoś tm zrobi poprawkę coś dorobi i poprawi i
podzieli się tym to chwała mu zato.

dodam odrazu żeby móc coś rządać trzeba cos móc dać, np wsparcie,
sprzęt, własną pracę w jakiejś części a ostatecznie $ dla osoby która to
zrobi bo np ja tego nie umiem a potrzebuję.

kończcie flejmy i do roboty.

michał a.

--
Moskiewskie zakłady spirytusowe "Duch Lenina" rozpoczęły produkcję
wódki w butelkach z lewym gwintem. Ten podły chwyt poniżej pasa